2013_n  

I will miss you in annual Christmas,and wish you happiness.今年很充實,拖到平安夜,聖誕卡片才完工!今年是羊毛氈風格,原本我的文案是「一千針的祝福」,但是考量要給國外的朋友,我的英文能力又普通,結果還是用平易近人的英文祝福。兩隻小雪人緊緊相靠,象徵幸福的歸宿。我很幸福!擁有這麼多的愛。謝謝大家的關心和照顧,讓我越變越好!

 Julija Turk Thank you thank you  After 7 years, you put a smile on my face every Christmas  I wish you and your family all the best!

這篇回應我最開心,我從2007年就透過FB傳達聖誕祝福和無限想念!祝福是無國界的。

Aiwa Hu Dear Julija Turk~~This is a very important thing! Every year at Christmas every blessing to distant friends, to tell you I'm fine, but still miss you!

每年的聖誕卡片Aiwa 都堅持要自己設計!它的意義重大,是一種心意,也是友誼的延續。

2012_o  

2012年的聖誕卡片版本是紀念胡達樂,所以都是他可愛的笑容,滿滿的思念和愛情灌注在這張卡片裡。 

Beautiful Christmas Eve, I always miss you!
From my sincere congratulations, I wish you health and happiness.

============================================================================

本週的Aiwa

雖然我們的國家距離遙遠,我還是會記得你們。希望保持這段美好友誼,並且期待未來見面的一天!

arrow
arrow
    全站熱搜

    艾蛙 Aiwa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()